Jaké album začít?

Naše třetí princeznička je na světě. Narodila se 4.6.2018 3200g 49cm a jmenuje se Natálka. Užívám si nyní takový ten střed - a to - U první ( Terezky) jsme měli první tři měsíce krušné, protože ji bolelo bříško, nic moc nepomáhalo, takže jsme si ty začátky opravdu užili, navíc ani moc nespala, takže jsme měli spoustu probdělých nocí.. druhá ( Julinka) byla pravý opak, téměř stále spala a spala, na krmení jsem ji musela budit, v noci spala celou noc bez probuzení. A ta třetí je právě něco mezi tím :)


A tak je na čase začít  s albem. U T. mám hotový jen půl rok, u J. téměř nic, takže možná to tak mělo být, měla jsem si počkat až na tuto dobu. Dříve jsem totiž zkoušela všechny možné techniky, učila se scrapbook, zkoušela novinky a prostě by to byl takový mišmaš, navíc jsem se stále hledala, řekla bych, že Blíženci to mají v tomto fakt dost těžké. Nemají jeden vyhraněný styl, teda alespoň já ne. Líbí se mi simple and clean - tedy jednoduchý, čistý styl, ale neumím ho a spíš se vždy přiblížím úplně opaku a to zdobenému - shabby chic, vintage :)

Od narození N. tedy přemýšlím, jak ta alba udělat. Na výběr je totiž hned několik možností. Nakonec jsem usoudila, že všem třem udělám pravá miminkovská a to od narození do jednoho roku a pak začnu stylem PL další roky. Každá bude mít svoje album, aby se mi holky nehádaly :)
Zvolila jsem si menší velikosti, jak u miminkovského - 20*20cm, tak u pokračovacího na PL 6*8". T. si vybrala v růžové barvě, J. v čokoládové a pro N. jsme vybraly společně červené.

SIMPLE STORIES - Sn@p! Leather Binder 6"X8" - BROWN
SIMPLE STORIES - Sn@p! Leather Binder 6"X8" - RED
SIMPLE STORIES - Sn@p! Leather Binder 6"X8" - PINK
v albech je již pár kapes, další jsem dokoupila zvlášť

plné SIMPLE STORIES - Sn@p! Pocket Pages For 6"X8" - (1) 6"X8"
SIMPLE STORIES - Sn@p! Pocket Pages For 6"X8" - (1) 4"X6" & (2) 3"X4"

Komentáře

Oblíbené příspěvky