Project life - začínáme

Znáte to... děti rostou, roky nám utíkají a my si stále méně pamatujeme. A i když fotíme, máme v počítači hromady fotek, prohlíží je někdo? U nás tedy málo kdo. Ale jsem právě v období očekávání třetího prcka a ty dvě trošku větší cácorky vyžadují prohlížení vzpomínek,  chtějí se vidět jako malá miminka.  Mohu jim ukázat fotky v počítači, ale prostě to není ono, za chvíli je to už nebaví. Proto už někdy v roce 2016 jsem se rozhodla začít tvořit rodinné album stylem Project life.  Bohužel jsem neměla výdrž a v albu se nachází jen pár stránek, nyní jsem si dala závazek, stránky postupně doplňovat, dokud ještě vzpomínky v hlavě slouží.

Tento styl tvorby pochází z USA, zakladatelkou je Becky Higgins. Výroba alba je o tom, že celý týden fotíte, na konci týdne fotky vyvoláte, zpracujete do alba. Album je zhotoveno na principu plastových folií, které jsou rozdělené na různá okýnka. Tato rozdělení mají své pojmenování, design A, design B, C, D atd.. Každý design má tedy své specifické rozdělení.  Já používám nejvíce design A a  .

 Tyto kapsy se pak vkládají do alb s rozevíracími kroužky tzv D-ring album. Je to jakýsi šanon, ale může mít hezké barevné desky :)

Co se týče fotek, tak hned od začátku mi bylo jasné, že týdenní zpracovávání skutečně nedám. Nevím, jak to stíhají jiné maminy s dvěma malýma dětma, ale já u toho podnikám, vydávám časopis, pořádám kurzy a mnoho dalšího, takže prostě týdenní zpracování je pro mě nereálné. Zvolila jsem si tedy měsíční zpracování. Nejsem nijak limitovaná počtem stránek, prostě jak to vyjde, některý měsíc jedna stránka, někdy víc, prostě podle potřeby. Navíc ráda dělám i klasické scrapbookové layouty, takže je do alba zařazuji jako zpestření a ladím vždy layout a protilehlou stránku PL, to mě baví asi úplně nejvíc.

A aby to nebyl jen román, tak jedna vyfocená ukázka , úvodní strana roku 2016 :)


Je tu někdo, kdo do alba půjde se mnou, s kým se budeme moct hecnout a alba zdárně dodělat a začít včas makat na těch letošních roku 2018??? pište do komentářů :) je jedno, kdy začnete, ale nebojte se toho a pojďte začít. :)

Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky