Nákupy k albům

Jak jsem již psala v miulém článku, konečně mám jasno ve velikostech alb pro holky. Možná se tedy ptáte, jaké alba použiju a kde nakupuji?

PAPERO AMO - Project Life kartičky - PRVNÍ ROK

"Pravá miminkovská" budu dělat celé ručně, tedy od vrchních desek, přes vnitřní listy až po vazbu. 

Na desky použiju knihařskou lepenku, kterou jsem kdysi vzala do svého kamenného obchůdku a několik let o ni nebyl zájem. P.S.: pokud by teď někdo zájem měl, tak písněte :)  Lepenku si nařežu ve tvaru čtverce o velikosti 20x20cm, dovnitř budu vkládat pevnější listy v bílé barvě. Celé pak svážu na vázacím stroji Cinch kovovou kroužkovou vazbou. Co se týče papírů dovnitř a ozdob, mám tu velmi slušné zásoby. Papíry nyní kupuji převážně v eshopu www.papergarden.cz ... skvělé jsou i malé kartičky od Lucky Šindelkové, nakoupíte na www.paperoamo.cz kolekce první rok, kde najdete i super chipboardy, samolepky. Jednobarevné scrapbookové papíry koupíte třeba na www.davona.cz.

Z Paperoamo mám i alba pokračovací. Kde nakupujete rádi Vy scrapbookový materiál?

Komentáře

Oblíbené příspěvky